.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون عمرانی استاندار مازندران خبرداد:
پرداخت خسارت طوفان‌زدگان مازندران در انتظار ابلاغیه دولت
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: پرداخت خسارت طوفان زدگان مازندران در انتظار ابلاغیه دولت به وزارت کشور است تا طبق جدول زمان بندی توزیع شود.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان امروز در آیین معارفه شهردار قائم‌شهر با اشاره به افتتاح پنج پروژه شهرداری قائم‌شهر در هفته دولت امسال اظهار کرد: افتتاح این تعداد پروژه در بازه زمانی سه ماهه نشان از تلاش مجدانه و همکاری نیروهای شهرداری دارد.

وی با تاکید بر حضور فعالانه مسئولان در عرصه خدمت‌رسانی تصریح کرد: عمر خدمت کوتاه است و باید تلاش کنیم بدهی خود به مردم را به حداقل برسانیم.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به طوفان اخیر که با سرعت 132 کیلومتر بر ساعت شهرهای مازندران را با چالش‌های جدی مواجه کرد، افزود: میزان خسارت‌های وارده در دولت مطرح و 98 میلیارد تومان اعتبار برای استان مازندران به تصویب هیئت دولت رسید که با ارسال ابلاغیه دولت به وزارت کشور و استانداری مازندران اقدامات لازم طی یک جدول زمان‌بندی شده اجرایی می‌شود.

*چهره نازیبای ورودی و خروجی‌ شهرهای مازندران با وجود تعمیرگاه‌ها

به گزارش ایسنا، نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه مراسم با بیان اینکه طوفان در مازندران بیشترین آسیب را به شهرستان قائم‌شهر وارد کرد، اظهار کرد: آسیب‌ها و نارسایی‌های زیادی وجود دارد که نیازمند مدیریت و پیگیری است.
وی با اشاره به مشکل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرهای مازندران و قائم‌شهر تصریح کرد: وجود تعمیرگاه‌ها در ورودی و خروجی بیشتر شهرهای استان چهره نازیبایی به شهرهای مازندران داده که باید برای ساماندهی این موضوع چاره‌اندیشی شود.
عبدالله رضیان به توافق با وزیر راه و شهرسازی برای احداث دو پل ورودی قائم‌شهر به سوادکوه و قائم‌شهر به ساری خبر داد و افزود: کم کردن ترافیک داخل شهر و بهره‌برداری از حاشیه رودخانه تلار برای توسعه گردشگری قائم‌شهر در دستور کار نمایندگان این حوزه انتخاباتی قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.481 seconds.